حقیقت این است دشمن کیان ایران اسلامی را نشانه گرفته موضوعی که مقام معظم رهبری با عنوان نشانه گرفتن ایران قوی عنوان کردند.

«ایران قوی» باعث می‌شود کشورمان به عنوان یک الگو و مدل برای کشورها و مردم دیگر جهان مطرح شود و بدون شک، این قدرت و قوت ما به مذاق دشمن خوش نمی‌آید. در ادامه به  بررسی ۸ مورد شفاف که نشانه  مشکل دشمنان  با «ایران قوی» است  می پردازیم.

یک: در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی نه دیده و نه شنیده شده که انقلابیون پرچم ایران را آتش بزنند. چرا که اساسا مردم با ایران مشکلی نداشتند بلکه با رژیم حاکم بر ایران یعنی طاغوت و پهلوی همه جوره فاسد مشکل داشتند. اما در جریان اغتشاشات اخیر از اولین اقدام‌ها تا همین امروز، بار‌ها به پرچم ایران جسارت شد.


بیشتربخوانید


دو: در بازی ایران انگلیس عده‌ای در فضای حقیقی و مجازی از باخت ایران خوشحال شدند و برای گل‌های انگلیس سوت و کف زدند. به فرض رویایی‌شان، اگر جمهوری اسلامی در همین ایام سقوط می‌کرد تیم ایران به جام جهانی نمی‌رفت؟ و آیا بازیکنانی غیر از همین بازیکنان در مقابل حریفان خود قرار می‌گرفت؟

سه: تروریست‌های حرم شاهچراغ و یا ایذه و اصفهان و یا عاملان عملیات ترور در مجلس شورای اسلامی دنبال کشتن مدافعان نظام و بسیجی و سپاهی بودند و یا با ترور کور جان هرکسی را که توانستند گرفتند؟

چهار: برنامه بمب گذاری در دو هواپیمای مسافربری که اخیرا افشا شد، ویژه کشتن مدافعان جمهوری اسلامی بود یا آنکه هرکسی مسافر آن هواپیما بود اعم از انقلابی، ضدانقلاب و بی‌تفاوت جان خود را از دست می‌داد؟

پنج: هدف آمران گروه‌های دستگیر شده برای برنامه بمب گذاری در بین اغتشاشگران، حذف بسیجیان بوده و یا اتفاقا مستقیما قصد کشتن همین مثلا معترضان را به نیت نسبت دادن به جمهوری اسلامی داشتند؟

شش: بوش، اوباما، ترامپ و بایدن همه در دوران خود جسورانه از حمله نظامی به ایران و یکسان کردن ایران با خاک گفته‌اند. به فرض وقوع این خیالات خام، فقط حامیان جمهوری اسلامی مورد هدف واقع می‌شدند یا همه ملت ایران با هر نوع تفکر و حتی مخالفت جدی با جمهوری اسلامی؟

هفت: تجزیه طلبان کرد (کومله و دموکرات) رسما و صریحا حضور خود در عملیات‌های مسلحانه جوانرود، مهاباد، پیرانشهر و بوکان را اعلام کرده‌اند و حتی فراخوان می‌دهند که حامیان ما به خیابان‌ها بیاند.

هشت: مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون از چهره‌های شناخته شده سال‌های اخیر در ضدیت با جمهوری اسلامی و پرچمداری از مردم معترض با شعار‌هایی از جنس زن، زندگی، آزادی به نشست ناتو رفته اند و درخواست حمله نظامی به ایران کرده اند. به فرض تحقق این رویاها، اگر ناتو به ایران حمله کند، چگونه بین کشته شدن مثلا معترضان با حامیان جمهوری اسلامی فاصله ایجاد می‌شود؟ قرار است کدام زیرساخت‌هایی که برای خدمت به مردم آماده شده نابود شود؟

با همه این تفاسیر و موارد بسیار شفاف از واقعیت صحنه و پشت پرده، باز هم یک عده هرچند معدود در مقابل فهم این حقایق واضح و شفاف مقاومت می‌کنند و نمی‌خواهند قبول کنند همه دعوا‌ها سر ایران است. دشمنان با «ایران قوی» مشکل دارند.

منبع: جهان نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
آقا این حرفهاروولش کن کی نون بربری دوباره میشه ۱۰۰ مردیم ازگرسنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
هر موقع یاد گرفتی که فریب کسانی رو نخوری که میگن چرخ زندگی مردم بچرخه، صنعت هسته ای هم بچرخه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
هر وقت حقوق تو بشه دو هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
اوایل انقلاب که هنوز جمهوری اسلامی همین دمکرات و کومله در کردستان چه کشتار ها که نکردند سر می بریدند.فقط با نیروهای خارجی و خیانت بعضی افراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
زتده باد ایراان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران دقیقن پنج شیش ساله خبرامو از اینجا میگیرم و به سایتتونم خیلی اعتماد دارم ولی یه چیزی که فهمیدم اینه که نمیتونید با مردم ارتباط برقرار کنید!!!طرز درست تیتر زدن و متن نوشتن رو نمیدونید!بیشتر بنزین رو آتیشید در واقعه!!!سبک و لحن خبراتونو تغییر بدید برای کسی موضع نگیرید مث بچه ها!!!هوش روانشناسی داشته باشید اینارو یه جوون 23ساله داره بهتون میگه به غیر از رهبری عظما پشت کسیو نگیرید!!!!!!!!بیشتر یه خبر دهنده با سیاست باشید بدون اینکه پست کسیو بگیرید!حالا اینجا من به بهانه طرز بیانتون کلی گفتم که بفهمید با تشکر تا راهنمایی های دیگر بدرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
بس توراخدا کم به جان هم بفتیدتا دشمن شادشودهمگی بابدبرای ایران آبادتلاش کنیم ضربه محکمی به دهان این دشمنان بزنیددرکنارهم به ایران باشیم نه تفرق بااتحادودوستی انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
Yjc چرا نظراتو سانسور میکنی و منتشر نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
مادر بزرگ ۸۰ ساله بیسواد همسایه ما هم دشمن هست‌.؟!اونم این سیستم دیگه قبول نداره!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
مطالب همه رو خوندم .ای بابا ببین زن زندگی آزادی چی بود و چی شد ،فقط یادتون نره شما در سرزمین ایران سرزمین نجیب زاده زندگی می‌کنید ، همیشه یک راه وسط وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
هدف شما از دشمنی با ملتتون چیه خوب رفاه اجتماعی و اقتصادی چرا به مردم نمیدین اینم شماره ۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
دو سه روزی است که زنهای اجاره ای کومله ، که تو تهران مثل فاحشه ها میگردیدن ، توسط سر تیم هاشون جمع اوری شدن و احتمالا میخوان این فاحشه ها رو به شهر های دیگه ، برای پر رنگ کردن فاحشه گری منتقل کنن ، این فاحشه های اجاره ای ، کارشون (سیگار کشیدن با ظاهر بی حجاب در ملاء عام ، لاس زدن با پسرها و برای خراب کردن پسرهای مردم ، و رواج و عادی سازی و فساد در ملاء عام ) است ، کومله پس از شکست در ترور و جنایت ، حالا دستور کارش ترویج فساد و لامذهبی گری و تبلیغ و ترویج فساد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
خجالت بکش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
نرود میخ آهنین در سنگ
United States of America
صابرخدایی
۲۰:۵۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
چرا همه چیزو میندازید گردن اینو اون از چی دارید فرار میکنید از بی کفایتی تون یکم واقع بین باشید مردم دیگه نادان نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
نا امنی در ایران بشود همه ملت از مسلمان تا کافر بیچاره می شوند
Iran (Islamic Republic of)
دریاچه بختگان خشک
۱۹:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
دقیقا چیتون قوی هس
ازحوزه نظامی ک حالا نیمچه پیشرفتی بوده
یکی بیاد اینو واضح و شفاف توضیح بده ک ماهم بدونیم توچی قوی هستیم
اقتصادمون
سیاستمون
فرهنگمون
ارزش پولمون
پاسپورتمون
تجارت جهانیمون
صادراتمون
گرشگریمون
حتی دینمون
تو چی قوی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
صنایع فولاد مبارکه را از قلم انداختید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
خساراتی که اغتشاشگران و آشوبگران خائن و داعشی در اغتشاشات به کشور زدند , خیلی بیشتر از اختلاس فولاد مبارکه هست. یک قلم آن , نابودی حدود 150 دستگاه آمبولانس که هر کدام سه چهار میلیارد تومان قیمتشون بوده و بسیاری دیگر از اموال عمومی و خصوصی مردم . پس اینقدر حرف مفت نزنید و انصاف داشته باشید .
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۱:۲۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
شما یادت رفته خیانت های سی سال اصلاح طلبان را که. شما برایشان سود کف میزدید. شما یادت رفته. حرف یک مشت سلبریدی بیسواد و احمق و خائن. برای شما وحی بوده. شما یادت رفته این زخم ریشه در سالها خیانت اصلاح طلبان داره. فولاد. سدها. فساد در ادارات و بانکها. تخم‌های کاشته اصلاح طلبان خائن. بوده که الان سر باز کرده. و شماها. و سلبریدیها. همه کور و کر بودید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
حساب اختلاس با ایران جداست نادان وطن فروش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
غربگدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
برای مردم عامه اختلاس در ایران توانسته انجام شود پس بنام مملکت رقم میخورد و رسانه معاند هم برای آزار بیشتر مردم آنها را در خیابان ها با شلوارک نشان مبدهد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
موضوع مقابله با تجزیه طلبان و دشمنان قسم خورده و مخالف یکپارچگی ایران را بدور از هر نگرانی به مردم بسپارید! قطعاً اجازه عملی شدن چنین تصوری را به هیچکس با هر سلیقه و تفکری نخواهند داد. بهتر است آقایان مسئولین از بابت دعواهای تضعیف کننده فی مابین خود، تصرف اموال عمومی و رانت خواری، فرزندان خارج نشین، بی تدبیری واضح در مدیریت امور و.... نگران باشند و وقت خود را به اصلاح امور و تدبیر برای حل مشکلات جاری کشور مصروف دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آقای رییسی
آقای اژه ای
آقای استاندار کرمانشاه
آقای مسئول
تو رو خدا یه فکری به حال شهرک چمن زین العابدین کرمانشاه بکنید
دیروز گروهی از کولی ها مست کرده بودند و به جان مردم افتاده بودن
و همه رو از زندگی آص کرده بودند
این شهرک رو ساماندهی کنید
کلا ۷۰۰ خانه اس
یا بدینش کولی ها
یا کولی ها رو بفرستید یه جای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اول باید مسئولین رده بالای کشور این مسائل رو بفهمند و برای این ملت کم نگذارند و دوم اینکه فساد رو بین خودشان از بین ببرند ، ما ملت هوشیار و با بصیرتی داریم رهبر عزیز و نظام مقدس رو تنها نمیذارند ، آنهایی که بحق اعتراض دارند راهشان با خود فروختگان و فریب خوردگان جداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آفرین ،درود حرف منطقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
بله درسته
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۰:۰۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
یک جوری می گی مسوولین که انگار آسمون سقفش سوراخ شده ازآسمون افتادن یا از تو لپ لپ دراومدن. دوم همون مردم به اینا رای دادن. چرا به روحانی و و امثالهم که دور اول گند زدند دوباره رای دادن فقط برای آزاد شدن قر کمر. نه داداش. فرقی نمی کنه. ما هیچ تحفه ای نیستیم. فرمان خدا عمل نشه گند می خوره به زندگی. همونجور که وقتی تنگه احد رو ول کردن، جنگ برده رو به بدترین وضع باختند. اشتباه امثال شما د اینه که فقط ما باید بشینیم تا دنیا نوکریمونو بکنه. نه داداش. با این کار میشیم اینی که هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
الان میکروفن نماینده قطع میکنین یا از نماینده مهاباد شکایت میکنین یا امروز وریا رو‌به خاطر دفاع از همشهریاش بازداشت کردین تقصیر دشمنه ، وریا مگه چی گفت ؟ بس کنید بابا
بیان گفتگو کنیم گفتگو صوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
تو بس کن احمق خائن . دهنتا ببند . وریا و نماینده مهاباد و تو و امثال شماها یک مشت دروغگوی وطن فروشید . تروریستها با لباس زیر ناموس مردم مهاباد و جوانرود سلفی میگیرن و کلی بی ناموسی دیگه , اونموقع شماها میگید مأمورین حکومتی مردما اذیت میکنن برو گمشو صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
نماینده ها نفهم و بیشعور و وطن فروش هم دارند همه انسانها یکی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
وریا دقیقا از کدوم همشهریانش دفاع کرده! خوبه خودت داری میگی از کسانی دفاع کرده که با سلاح دارند به مردم حمله می کنند! جز کومله و پژاک و ... چه کسی با سلاح و با قصد تجزیه و کشتن شهروندان ایرانی وارد ایران شده است؟؟؟ واقعا به چیزی به نام فکر کردن و منطق اعتقاد داری یا فقط صبح و شب شکم رو پر می کنی و اراجیف این سلبریتی ها و شبکه های خارجی رو مثل نوار تکرار می کنی!
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۰:۴۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
حرف زدن که بلد نیستی. حرف نزدن هم بلد نیستی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
چته ..خیلی دور و رداشتی .وریا هرکارکه دلخواهش برای معروف شدن و رفتن اونور هرچی بگه ..معترض یا به هم ریز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
دشمن نادان است اگه زرنگ بود یه چند سال به شما کار نداشته باشه ببینیم باز چه بهانه دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
حالا که افسارتون رو کشیدیم اینو میگید چرا یکی دو ماه قبل این فرصت را به دولت مظلوم و نیروهای امنیتی و مردم مظلوم و بی پناه کشورتان ندادید همین نا امنی را میخواستید ؟؟ دشمن خود شمایید تروریستها و مار در استین پروراندیم
دیگر ارتش و سپاه تفاله های ترور و تروریستها را جمع خواهند کرد چه تروریست داخلی و چه خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
داخلی های امثال تو از دشمن هم نادان تر هستند! شک نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
دقیقا ناشناس عزیز اگر این دشمنان فرضی عقب بکشند اینها هیچ دستاویزی برای گند کاری هایشان نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
هیچکدوم از اینها توجیه کننده ضعفهای عمیق داخلی تو همه زمینه ها و ناکاراآمدی مسئولین نیست
بخش مسکن ، وام و بانک ، خودرو ، تبعیض و ناعدالتی ، محیط زیست و معدن ، آب و کشاورزی ، ورزش و زیرساختاش ، توریسم .....
اینکه فقط بگیم موشک داریم و کار بزرگی کردیم اشتباهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
کور و کر نباش نقطه قوت ها را هم ببین در هواو فضا در پزشکی ،اولین کشور رباتیک جراحی جهان ،دومین پدافند برتر جهان ،چهارمین موشکی جهان،دومین پهپادی جهان ،مطرح در واکسن سازی جهان ،اولین در مغز و اعصاب جهان ، در نانو ،بایو ،لیزر،کوانتوم و ...و...و...و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اتفاقا روز نا آرامی جوانرود من جوانرود بودم خود مردم آنجا گفتن اغتشاشگران به زور از ماخواستن درب خانه هایشان باز بگذارن تا موقع در گیر شدن با مامورین امنیتی به خانه های مردم فرار کنن واگر هر کسی درب خانه اش باز نکند خانه اش به آتش می کشند خود همین مردم گفتن اگه جلو اینها نگیرن شاید زنهایمان هم ازما بخواهند که حتما میبرن پس ما موشک برای مقر کومله ومکرات ومنافقین میخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
انگار یادت رفته که16سال در دولت منتخب شماها(اصلاحات ومشارکت )ضربات سنگینی بر پیکر اقتصاد وارد کردید؟حالا زبون درازی هم میکنید؟
Finland
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
این امارهای درخشان را از کجا اوردی شما که عاقلی ...
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۰:۵۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
بخاطر وام و بانک و خودرو لباس زنان رو دست میگیرین و مسخره و بی ناموسی می کنین؟ و 40 نفری آرمان رو می کشین؟ تف به استدلاتون
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۱:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
شماها مهسا ها وریا ها را دستاویز خیانت های خود کردید چرا زمانهای دیگر که اصلاح طلبان خائن سر کار بودن خفه بودید جز اینکه. روحانی دم کدخدا را دیده بود. و کدخدا سگهایش را پوزه بند زده بود. چرا ارباباتون تا یکسال پیش. واق واق نمیکردن. سلبریدیها از درد و کمبود مردم خبر دارند. که همه تان منتظر زر. زدنشان هستید. اینها همه بهانه است برای تجزیه ایران. من کورد هستم ولی باج به شغالهایی مثل شما نمیدم خودم و ایام فدای جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
کور و کر به چه قیمتی از نون مردم بزنی برسه به خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشگران دارند در مدارس دوباره یارگیری می کنند. این دفعه خشن تر. یکدست تر هم شده اند و اخطار داده اند که یا باید با آن ها همکاری کنند و یا هر کس غیر از خودشان وارد مدرسه شود، خونش پای خودش است.
هنرستان دخترانه منطقه17شهرتهران(همان قبلی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
زرت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
هیچ غلطی نمیتونن بکنن . جای نگرانی نیست . مطمئن باشیدتحت اشرافیت و در رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان و دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی ایران اسلامی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
این حرفها اصلا جایز نیست..واقعا که. مگر دختران داعشی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
دیگه آنقدر توهمتون بالا زده که مردمم دشمن فرض میکنید
Iran (Islamic Republic of)
خفه
۱۸:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
خفه مزدور توهم نیست شما تروریست و تروریست پرورها مرزشان با وطن پرستان کاملا روشنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
عزیز مردم همانهایی هستند که تا کنون در برابر مشکلات سینه سپر کردند ،در برابر ابرقدرتها سینه سپر کردند،شهید دادند
مردم از تروریستها و داعشیان و داعشی صفتان و اغتشاشگران بیزارند بچه انسان اهل گفتگو و منطق است نه اهل وحشیگری و درنده خویی و تکه پاره کردن هموطنان و مظلومان و بی پناهان و نیروهای امنیتی
یک مهسا امینی خودش افتاد و مرد بجایش چقدر بیگناه و مظلوم بر زمین افتاد و خونش ریخته شد و زیر خاک رفت آیا هنوز هم اصرار بر نفهمی و کارهای تروریستی دارید اینبار جوابتان را با پهپادهای مسلح و در بالای سرتان خواهید گرفت طوری که تا کنون به چشم ندیده اید مزدوران بی ناموس و وطن فروش بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
مردم حسابشون با اغتشاشگران جنایتکار داعشی منش فرق میکنه . تو توهم زدی که هنوز فرق اینا را نفهمیدی ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آخه نادان ، چرا چرند میگی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
دست ساز یوذن کزونا هم گفتید توهم است!!!
اغتشاگر هم میگید توهم است؟ صبر کنید گذر زمان بیشتر معلوم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
منظورت از مردم همین داعشی های کف خیابون هست؟؟؟
تو چی میزنی؟؟؟ شاید تاریخ مصرفش گذشته یا کلا بهت انداختن!!!
پناه بر خداوند از شر انسان نماهای آخرالزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
#ایران ابر قدرت

#ایران ابر قدرت

#ایران ابر قدرت

#ایران ابر قدرت

#ایران ابر قدرت

#ایران ابر قدرت

#ایران ابر قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
از کجا فهمیدی؟ از دلار 27 هزارتومانی؟ اگر اینجوریه که بورکینافاسو از ایران ابرقدرت تره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
نه از اونجایی فهمید که ابله هایی مثل تو تا عمر دارند هیچ غلطی نمی توانند در ایران اسلامی بکنند و فقط می توانند تو فضای مجازی لات باشند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
دلار ۳۵ تومن هست کجا ۲۷ میفروشن ما هم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
از اینهمه بدخواه از اینهمه مزدور غربگدا از اینهمه دشمن و با وجود اینهمه دشمن اینقدر پیشرفت در نانو در بایو در هوافضا در پزشکی ،در سلولهای بنیادی ،رباتیک ،پهپادی،موشکی،مغز و اعصاب ،پیوند عضو،انرژی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
اگه سراغ داری کشوری 43 سال در تحریم. و انواع جنگهای تحمیلی باشه و به فضا دست پیدا کرده باشه در علم وتکنولوژی دارای رتبه های بالای جهانی باشه امنیت مستقر وپایدار باشه
دور تا دورش را مثل گرگ وحشی گرفته باشند و اون کشور به احدی از گرگهای وحشی و پادوهای خائنش اجازه هیچ گونه غلط کردن نداده بگو ما هم اون کشور رو بشناسیم.
ایران اکه قوی وپر اقتدار نبود بجای اغتشاش و مسلح حمله کردن می اومدن منطقی صحبت میکردند ولی دنیا دید حتی کشورهای قلدر پای مذاکره برجام کم آورد و جا خالی داد.
عزت نفس ومنطق وانصاف داشته باش بگو ایران قوی است
والا اینقدر دشمنی نیاز نبود ایتقدر تحریم روی تحریم نیاز نبود.
الیته گذر زمان خیلی چیزها ودشمنیهای داخلی ها رو رو میکند.
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۶:۰۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
قدرت دوم پهپادی جهان ،قدرت اول رباتیک جراحی جهان،قدرت چهارم موشکی جهان،قدرت دوم پدافند جهان،قدرت اول مغز و اعصاب جهان،قدرت پزشکی چهان ،قدرت نانو جهان ،قدرت لیزر جهان،قدرت کوانتوم جهان قدرتی ماهواره بر و ماهواره بر ساز در جهان،قدرت فولادی ،قدرت پالایشگاهی ،قدرت دریایی در جهان و...
بهتر است انانکه خود را به خریت و گیجی و نفهمی میزنند اینها را هم ببینند
داعشی و داعشی صفتان و حرامیان غربگدا و اغتشاشگر بدانند مردم ایران با دست خالی هم در صورت مدارا کردن بیش از حد نیروهای امنیتی محوشان خواهد کرد و به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد این ملت اسلامی و ایرانی است
Iran (Islamic Republic of)
Andikai
۱۵:۵۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
مردم بحرین را نگاه کنید فقیر هم نیستند ولی به خدا قسم میخورم همه دوست دارند باز هم جزو ایران شوند آن رای گیری فرمالیته و فرمایشی بود
شاه خائن بحرین را شوهر داد شهر و استانی که میتوانست مرزهای این کشور را بسیار گسترش دهد و ....و...و...و...و...و...و...
التماس کمی تفکر برای تجزیه طلبان بی خرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
از شما نماینده محترم مردم بحرین سپاسگزاریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
الان بحرین هم داشتید از زیرش تونل می زدید برسید به عربستان و جز مخروبه و زجر برا مردمش چیزی نمی گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
Andikai
۰۹:۳۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
مرسی،البته من بیشتر نماینده کشور عزیزم هستم و خواهم بود هر چند بحرین هم روزگاری نچندان دور استانی از این کشور بود و حالا جزیره ایی تنها و دور افتاده از سرزمین اصلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
این عربها واسه ما شاخ شدن . چطور کشور ما این همه ثروت و علم و فناوری و اقتصاد و غیره همیشه باید حسرت عربها رو بخوریم . با یک بازی کلی پول گرفتن که کل فدارسیون های ما در طول سالها باید خواب این پولها را ببینن . چرا عربها در رفاه هستن . مشکل کجاست ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۶:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
کشورهای عربی هم حسرت کشور تو را میخوردند در قدرت و توان و دانش و پزشکی وگستردگی و استقلال و توانایی و...
اقتصاد را هم باید همگان بسازیم و منابع را هم با کمک همگانی ما مردم و دولتی ها از دل زمین استخراج کنیم
به امید داشتن ایرانی برتر در اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
پول هست هم خرج زیاده هم بی برنامگی
در عوض اقتدار ایران را کدام از این عربها دارند. رسما در رسانه های جهانی به عربها گفتند گاو گاو شیرده و نتونستند حرف بزنند
حالا مثل گاو شیرده باشیم بهتره یا مقتدر و پر ابهت؟!
عربها برای کشورشون بسیار کار وتلاش میونند ولو با بکار گرفتن پیمانکاران خارجی
ما بجای کار کردن نظر میدیم و غر می زنیم یکی از اونها هم خود شما که اومدی یک بعدی قضاوت کردی. اکثرا حالا کم وزیاد این مشکل رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۵:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
سیاه پوستانی که در تیمهای اروپایی بازی میکنند و یا تیم ولز و مردم تیمهای کشورهای زپرتی و فسقل و ریز را ببینید چطور اشک از چشمانشان هنگام خواندن سرود ملی جاری میشود و یک ریز اشک میریزند سیاهپوستی که میداند تبعیض نژادی دارد و شهروند درجه دو و...است. حال اگر کشورشان ایرانی باشد که در برابر همه قدرتها ایستاد و ابرقدرتها را هم به سر تعظیم کشاند و با این رشد دانش و دانشجویان و دانشمندان ،چه میکردند
#قدر وطن و مظلومیتش و مدافعان امنیتش را بدانیم اگر دین ندارید آزاده باشید
#قدر وطن و مظلومیتش و مدافعان امنیتش را بدانیم اگر دین ندارید آزاده باشید
#قدر وطن و مظلومیتش و مدافعان امنیتش را بدانیم اگر دین ندارید آزاده باشید
#قدر وطن و مظلومیتش و مدافعان امنیتش را بدانیم اگر دین ندارید آزاده باشید
#قدر وطن و مظلومیتش و مدافعان امنیتش را بدانیم اگر دین ندارید آزاده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
مسولان دزدی و اختلاس نکنن، بچه هاشون مثل سایر مردم باشن، به فکر رفاه مردم و ترقی مملکت باشن، عدالت رو سرلوحه کارشون قرار بدن، اونوقت همه ملت با جون و دل سرود ملی رو فریاد میزنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اصلاح طلبان پاشنه آشیل جمهوری اسلامی ایران هستند و هر وقت توانایی و فرصت کنند ضربه می‌زنند اکثر افرادی که الان بعنوان کارشناس یا خبرنگار در خارج کشور فعالیت می‌کنند اصلاح طلب بودند. از جمله مصی علینژاد مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم اشتباه تو و دیگران دو قطبی کردن کشوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اصلاح طلبان کارهای بزرگی هم کردند چشمانت را باز کن ،همیشه تقلید کورکورانه و حرفهای غیر منطقی را کنار بگذار سردار سازندگی مگه نه اینکه اصلاح طلب بود و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
این حرامی ها و تروریستها و داعشی و داعشی صفتان را به درک واصل خواهیم کرد
چه بسا تروریستهای داخلی بی رحمتر و ناجوانمردانه تر و کثیفتر به ترور بیگناهان و بی پناهان با ترورهای کور کورانه و چشم بسته و شمشیر از پشت سر زدن و تکه تکه کردن و هفتاد نفری مظلوم و بیچاره و بی پناهی بیست و یک ساله را تکه تکه کردند باشند که بودند و هستند و شکی هم در این نیست این تروریستها از حیوان و داعش پست ترند و روی حیوان درنده و داعش را هم سفید کردند.
بدانید ما در طول تاریخ از این ترقه بازیها و وحشیها توسط برادرانتان همچون داعش و منافقین و کومله و غیره کم ندیدیم ما را از چهارتا جوجو تروریست باکی نیست جوابمان زین پس پهپادی و موشکی و تیرباری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
هرچیز باید از پایه قوی باشد پایه هر حکومت ملت هستند شاید ایثار داشته باشند ولی به امید رسیدن به هدف صبرپیشه میکنند تا خط مشخص شود عدم مدیریت صحیح در کشور در حالیکه بسیاری برای ضروریات درخواست وام دارنداختلاس و دزدی جور در نمیاد اون هم از کسانی که مدعی هستند زودتر بساط دزدان جمع حال و گذشتگان به مردم معرفی و به سزای عمل خود برسند
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۵:۲۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
لعنت و مرگ و نفرین بر تروریستهای داخلی و خارجی و مزدور غرب و غربگدا
تنها با پهپاد و موشک پودر و دودتان خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
امروز حق و باطل مثل شب و روز روشن است که حتی افراد کور مادر زاد هم با سر و صدا و هیاهوی مردم می تواند تشخیص دهد که الان شب است یا روز و شناخت حق و باطل در حال حاضر اینقدر روشن است. حال اگر کسی خودش را به نفهمی بزند کاری نمی شود کرد مگر اینکه دعا کنیم یا خداوند او را بیدار و هدایت کند و اگر قابل هدایت نیست رسوا و نابودش سازد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
بنازم به این سطح شعور و شفاف سازی

البته کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
حالا نمی‌شد لحن جذاب داشته باشید و به آن هایی که به این نکات توجه نکردند، نگویید مقاوم در برابر فهم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
باید بگویند گیج و گاگول و خنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
خب راست میگه رو راست بهشون بگو نفهم شاید بیشتر حالیشون شد! تو دیگه خودت از اونها بدتری! طرف داره وسط خیابون مثل داعشی ها آدم میکشه بعد این نگران کاربرد واژگان در مورد اینجور آدم هاست؟ خودت رو حتما به یک دکتر روانشناس نشان بده! امثال تو مملکت رو نابود میکنند!